...

Jag vill blunda och öppna ögonen om fem år. 
Dessa fem år verkar bli min plåga just nu. 
Jag vet det kommer gå över men det ser ut som de jobbigaste fem åren i mitt liv. 
Kunna avsluta studierna, ta examen.
Hitta sitt drömjobb. 
Kunna stå emot frestelserna. 
Kunna ha tålamod och tillit i att det kommer bättre. 
Kunna hoppa över misstag. 
 
Ångest, stress och sömnlösa nätter. 
 
 
#1 - - Anonym:

Allah swt underlättar för oss alla, efter svårigheter kommer lättnad och aldrig kommer du bära på en börda mer än vad du klarar av, glöm aldrig det <3

#2 - - Anonym:

Vem är du? Vart bor du? Jag känner igen mig i vart enda ord du skriver, det är helt sjukt. Det är precis som att du har dokumenterat mina tankar och känslor. Jag har i vuxen ålder helt förnekat guds existens. Och som jag har lidit. Allt ifrån sex, droger och alkohol. Jag vill förändras, jag vill be om guds välsignelse. Jag är 21 år och kan inte ändra mitt liv en dag försent. Det hade varit så kul att ha en stötepelare att snacka med.

Må Allah underlätta det för dig i din resa/
Selma