I prayed to my lord

Jag hade en konversation med min Herre. 
Oh vilken vacker konversationen det var.
Jag släppte ut allt.
Alla mina bekymmer, funderingar och tankar. 
Alla dolda delar som ingen får se. 
Jag skrattade, jag klagade, jag log med glimten av hopp.
Jag talade om min smärta. 
Jag talade, talade och talade. 
Eller snarare, mitt hjärta talade. 
Och när jag hade inget mer att säga....
mina tårar avslutade det jag tänkte få sagt ifrån mitt hjärta.
 
Hur udda, jag skrattade högt till min Herre.
Oh min Herre, jag babblar på.
Om saker du redan vet. 
Men detta är det vackra med vår relation.
Min Herre vet redan om vad jag har som sitter inom mig.
Ändå älskar Han att lyssna till mig. 
 
Fick jag ett svar undrar ni?
Oh ja, min Herre nekar aldrig någon av hans tjänare. 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Reflections;
Taggar: Allah, Islam, beauty of prayer, muslim tjej blogg, muslim tjejs blogg, muslimtjej, muslimtjejs, the beauty of islam