10 Random confessions

1. Tror inte på "Love at first sight", det är snarare "Attraction at first sight". 
 
2. Antalet timmar jag spenderar på mobilen är alltför många, alla social medier.. Tar aldrig slut. Oftast läser jag bara olika poster och nyheter. 
 
3. Är ständigt på jakt efter nya "hobbyn" om man ska kalla det nu så, är intresserad av helt skilda flertal utbildningar, vill göra så mycket med min tid. Vi lever endast en gång och då ska man göra något värdefullt man ska lämna ett avtryck som man minns för genom det goda. 
 
4. Har perioder tar jag har mina bönetider verkligen on point och sen perioder där jag försummar bönen.
 
5. Vill resa till olika länder, se "the other side" av landet och leva mer humble. 
 
6. Är mer utav en slösare än en sparare. Vill ändra på det.. det går och kommer i perioder också. 
 
7. Älskar egentid, dagar spenderade ensam, man får reflektera, fundera över sig själv, lära känna sig själv och vad man verkligen vill sträva efter. 
 
8. Jag kommer gifta mig arrangerat, det flesta har en hemsk bild av arrangerat bröllop men det innebär att jag kommer först lära känna personen genom mina föräldrars tillåtelse och om vi anser oss klicka tar vi det till nästa steg och förlovar oss. Sedan vet jag inte vad framtiden har för mig, kanske man träffar någon i jobbet eller skolan och inser man klickar så man tar in föräldrarna. Jag har en väldigt ärlig relation med mina föräldrar, de tillåter självklart inte förhållande då det är inget av islam men träffar jag någon som jag gillar och det är ömsesidigt har de sagt till mig att komma och tala om det för de. 
 
9. Jag känner mig inte redo än för giftermål, anser att det finns många olika skydligheter båda personerna måste förstå så att det ska fungera och just nu är jag för lat haha 
 
10. Har en period nu där jag måste se på en film innan jag ska lägga mig. 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: 10 confessions, 10 random confessions, blogger confession, confession, confessions, muslim tjej blogg, muslim tjejs blogg, muslimsk blogg, muslimtjej, muslimtjejs, muslimtjejs blogg