#ChapelHillShooting

Dessa var de unga studenter som brutalt sköts i huvudet av den anti-islamiska mannen.

Men vart är nyheterna om detta? Sover all media helt plötsligt? Vart är framsidorna som publicerar om detta? Vart är terrorismen som beskriver mannens dåd eller är han psykisk ostabil och behov av vård? #hyckleri 

Detta är  Deah Shaddy Barakat (23), Yusor Mohammed (21) och Razan Mohammad Abu-Salha (19). 

Må ni vila ifred. ❤️ 

#ChapelHillShooting



4 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Chapel Hill, ChapelHillShooting, USA, alllifematters, anti-islamisk, anti-islamist, hyckleri, media, muslim, muslims, reality, terror, terrorism
#1 - - Jr:

Det har publicerats på jättemånga förstasidor, Obama har varit ute och fördömt det och massor med sympati har uttalats offren och deras familj.

#2 - - Jr:

Det har publicerats på jättemånga förstasidor, Obama har varit ute och fördömt det och massor med sympati har uttalats offren och deras familj.

#3 - - Mona:

Kan du göra ett inlägg där du skriver om din uppväxt, tankar och familjs tankar om shia, sunni muslimer? Jag vill veta varför ni tror att det är shia som är i den rätta vägen och inte sunni. Och vad tycker du om Ahmaddiya och khawaarij IS?

Svar: Det kan jag nog skriva om :)
Vet inte om jag kommer täcka allt du frågade om, men kan lyfta upp shia/sunni och varför jag följer den tron jag har och så kan jag skriva ett annat inlägg om IS så blir det bättre uppdelat.
UnKnown

#4 - - Anonym:

Är det en bild på dig på headern när man går in här på bloggen med mobilen?

Svar: Den med peace tecken? Nej bara en bild jag hittade på nätet som jag tyckte om.
UnKnown