Together

Många är så duktiga bakom en skärm, kastar ord hit och dit, när de blir riktigt upprörda blir det caps lock on och uttropstecken laddade. 

I verkligheten säger ingen något och däremellan predikar samma person om vår "riktiga" fiende. 

Riktiga fiende är vi, vi separerar oss, vi ger chans till sådana som ISIS att ta makt. Det gäller inte att säga med ord vi ska stå enade, det gäller att vara enade. 




#1 - - linda:

håller med

Svar: :)
UnKnown

#2 - - Jacky:

Väldigt bra skrivet!

Svar: Tack så mycket!
UnKnown

#3 - - Anonym:

hej! jag skriver just nu om islam och jag har läst din blogg och du har skrivit väldigt bra! Jag har några frågor jag behöver hjälp med, hade du kunnat hjälpa mig?

1. Är religionen en privatsak eller ska hela samhället vara influerat av den?
2. Vilka etiska regler följer din livsåskådning?
3. Har ni några övergångsriter i din livsåskådning? Berätta om dem.
4. Beskriv de heliga skrifter som är viktiga i din livsåskådning?

Svar: Jag besvarar din frågor inom kort i ett inlägg förhoppningsvis, så kika in här på kvällen så kanske jag hunnit ordna ett inlägg.
UnKnown

#4 - - Anonym:

Bra skrivet!

Svar: Tack! :)
UnKnown

#5 - - Anonym:

hej igen, hoppas att du kan svara på mina frågor snart, vore jätte snällt!

Svar: Kommer strax upp! :)
UnKnown