Dua kumayl

Under torsdagar är det rekomenderat att recitera Dua Kumayl..

Väldigt vacker recitation 

En kommentar publicerat i Allmänt, Dua'a, Video ♥;
Taggar: Dua, Islam, Muslim tjej, dua kumayl, dua of the day, dua of thursday, muslim tjej, muslim tjej blogg, muslim tjejs blogg, muslimsk blogg, muslimtjej, muslimtjejs
#1 - - Anonym:

Salam aleykum. Jag har märkt att vissa shia muslimer har tavlor av Imam Ali som har avbildats. Är inte det fel? Varför avbildar de inte lika gärna profeten när de väl avbildar imam Ali? Är inte det samma sak? Jag älskar vår imam lika mkt som er men jag skulle aldrig vilja hänga upp en tavla på vår älskade imam. Citat tavlor osv, visst kan man ha det men att avbilda en imam är så fel då vi inte vet hur han såg ut. Vad anser du om detta? Sjävklart säger jag inte att alla gör det men jag har sett detta i flera hus och på internet.