Student klänningar

Japp jag är fortfarande i student klänning dilemma haha men har inte haft ork att ens leta, men satt och kollade på nätet lite idag och hittade dessa go'bitar hos Zalando
 
 
 
Har själv beställt förut från Zalando - det är ett företag som tar inte massa olika märken och säljer de till ett lägre pris eller ett passande pris (så priserna varierar), snabb frakt, fri tur och retur, enkelt med reklemation och väldigt bra servic (lol låter som att jag står här och säljer) - anledningen till att jag inte beställt än för allt är så fint! Men den första och andra klänningen är favoriterna just nu, men men jag ändrar mig hela tiden haha 
 
 
 
5 kommentarer publicerat i Fashion With Faith
Taggar: Modest, fri frakt, hijab fashion, hijab student, maxi klänning, maxiklänningar, modestchild, perfekta student klänningen, student, student 2014, student klänning, student zalando, student2014, studentklänning, tips, vit maxiklänning
#1 - - Zahra:

Den andra klänningen var jättesöt :)

Svar: Har fastnat för den jätte mycket! den kommer antigen vara super söt eller se ut som en gardin i verkligheten haha kan inte bestämma mig än! :)
UnKnown

#2 - - ayaan abdullahi.:

Alla var jätte fina men fastnade för den första.. Gillar enklare klänningar utan några som helst detaljer, hehe! Men det blir nog bra vilken klänning du väljer. Det enda folk kommer se är nog vitt, hehe :D xo

#3 - - Anonym:

Tahara har student klänningar om någon är intresserad:)

#4 - - anonym:

Den andra och tredje e as fina:)

Svar: Dilemma.. Så fina alla är! Hehe :)
UnKnown

#5 - - Angelica:

Den tredje var jättefin. Enkel, men ändå lite mönster. Då blir det inte för mycket om du har något över! Som då kan vara mer mönstrigt! :)
Har du någon mail? Jag har nämligen ett stort intresse för islam och allt det innebär. Skulle var kul att prata med en muslimsk tjej! Kan inte prata med någon om det förutom med min muslimska pojkvän.
Ha det bra! :)

Svar: Ja det har jag, [email protected] Tveka inte på att skriva vad du än vill och när du vill, det är bara att skriva :)
UnKnown