Quran 57:4

När du än känner dig ensam.. När du än känner dig vilse eller oälskad vänd dig till den som alltid funnits där. Vänd dig till den som alltid tror på dig, vänd dig till den som skapade dig, för sannerligen är det skaparen som kan fixa det han skapat. 



#1 - - Anonym:

Hur stämmer västvärldens livsstil och värderingar med din livsåskådning? Finns det andra delar av världen som är mer lika hur du tänker?

Svar: Västvärldens livsstil stämmer inte med det islam förespråkar för livsstil. Jag anser mig inte kunna ha rätten till mina åsikter när det finns islams åsikter.

Ju mer jag lär mig om islam ju mer blir det mina åsikter. Då jag som muslim är övertygad om att islam är den rätta religionen och den absolut felfria. Allt i den är perfektion. Så hur kan jag komma med annat tyckande?

Iran <3
UnKnown