Why I hate Islam

Hahahahah asso jag kunde inget annat än att skratta genom hela denna video, seriöst den som gjorde den är ett geni! Blev fast efter första minuten haha 
 
Denna video är precis mina tankar men har aldrig kunnat genomföra det med fakta eller källor. Helt värd att kolla på för att förstå vem som egentligen har det fel och hur denna person kan ha fått sin uppfattaning är enkel - media! 
 
 
 
Update: Personen i videon är muslim, han skapade denna video på "skoj" för att på ett enkelt sätt förmedla det han ville. 
#1 - - Anonym:

Jag tyckte videon var smart för den lockar folk att kolla och sen så märker man verkligen att det inte riktigt går ihop med saker som vissa kristna påstår. Thanks for sharing :)

Men jag tittade runt lite på youtube för jag tänkte, vem var det egentligen som gjorde videon? Sen så hittade jag den här videon " http://www.youtube.com/watch?v=suRq-K-OQUM " , så mannen i den första videon är faktiskt muslim och han gjorde den för dawah tror jag. Tyckte det var så synd att folk skriver dåliga kommentarer om honom i kommentarsfältet på första videon bara och jag hoppas fler hittar den här videon också :)

Svar: Jag hittade samma video där någon hade laddat upp videon och skrivit att denna person är muslim och på ett sätt "skojade" för att få fram sitt budskap på ett enkelt sätt :)
UnKnown

#2 - - Sara:

Haha sååå grym video!
Tummen upp till honom.

#3 - - Sara:

Haha sååå grym video!
Tummen upp till honom.