An update

Hej alla fina som fortfarande kikar in i bloggen, jag tänkte skriva ett kort inlägg för att uppdatera lite här. Det är sällan jag kikar in här nu för tiden på grund av att jag har otroligt mycket i min vardag. Studier, familjen, vänner och vardagens I-lands problem som ni vet. 

Jag får däremot fortfarande kommentarer och mejl. Jag är tyvärr dålig på att svara men kände att någon respons vill jag ge och enklaste som den lata person jag är - är att skriva ett inlägg. 

1. Jag är inte intresserad av att ställa upp på någon intervju eller studie om den muslimska kvinnan. 
Jag skapade den här bloggen för att anonymt skriva och uttrycka det jag känner för, intervjuer som jag ställer upp för och det jag gör vid sidan om som syns med mitt ansikte är via andra sociala medier. Bloggen är inte relaterad till det. Söker ni en muslimsk tjej - gå med en islamisk grupp på facebook så kan ni säkert komma i kontakt med någon ni kan inervjua. 
 
2. Jag är inte intresserad av att få kontakt med någon broder. 
Jag förstår att ni menar väl men killar snälla ni, jag skriver detta på min fritid och ja min skrift är en liten reflektion av mig som person och det verkar få flera att fortsätta falla i någon fantasi om vad jag är för person. Jag är, om jag själv nu får uttrycka det, en respketerad och väluppfostrad tjej i 20 års åldern, kommer inte ge er någon respons. Söker ni en fru och har det svårt att hitta? Hör av er till er närmast moské eller be er mamma om råd. 
 
3. Jag hade funderat på att radera bloggen men eftersom inläggen jag skrivit kommer fortfarande till nytta och god respons trillar fortfrarande in har jag valt att ha kvar den.