Thursday inspiration

Om ni undrar hur jg går runt för det mesta under mina dagar så är det så här... Har dagar där jag ser ut som en luffare men oftast gillar jag att känna mig fin klädd :) 
 
 
Jag lägger då och då BB cream, som är foundation men som inte ändrar din färg på huden utan tex om du har rödhet så tonar den ner det, eller för ringar under ögonen. Sen lägger jag lite puder så det inte ska se fettigt eller kladdigt med foundation. Ser väldigt naturligt ut och inte sminkat. Tips för de som har svårt att gå utan smink. För mig handlar det om att jag har rödhet och ojämnhet i huden, beror på stress, irritation, trötthet eller bara naturligt så har jag sån hud. Går ju inte direkt att ha den där "perfekta" fina släta huden man tror existerar. 



#1 - - A:

Vart är jackan på bilden ifrån :)?

Svar: Monki, 695kr :)
UnKnown

#2 - - Fatima:

Åh fint och inspirerande, Jag klär mig också så för det mesta dock inte i skolan då det känns obekvämt jag går ju bara i 8:an hahah

Svar: Haha ja kan förstå det, det blir lite uppklätt, känner mig ibland uppklädd när jag går så då många av mina vänner kommer liksom med jeans och en vanlig tröja, men sen förstår de att det är en del av min stil och får jätte många fina komplimanger. Och så passar det fint till universitet då många kommer fixade på deras sätt. Fast ibland går jag med vanliga lösa byxor och en tröja, kan göra ett sånt collage nästa gång :)
UnKnown

#3 - - N:

Var kan man köpa den kjolen ?

Svar: Newlook.com
UnKnown