Muharram

Jag beklagar mina syskon, jag beklagar sorgen vi alla har inlett denna månad. Jag beklagar för vår älskades förtryck. Men jag gratulerar er mina syskon, för att ni är en del av den kämpes kamp, att ni är med och sprider vidare hans budskap. Jag gratulerar er för den kunskap ni besitter om vår älskade, jag gratulerar er för vartenda tår ni faller under denna månad, jag gratulerar er för varje orättvisa ni ställer er upp mot denna månad.

Det är kanske lite udda hur sorgen kan få en att känna glädje, men glädjen är följden av stoltheten. Stoltheten att kalla sig Hussineya.

De dödade oss genom att död vår älskade Hussain.

Vi dödar de genom vår oändliga kärlek till vår älskade Hussain. 

#1 - - Fatima:

Jag beklargar sorgen syster, Sodog wallah vi dödar dem med vår kärlek till Imam Hussain.

#2 - - Theres:

Ya Hussein! <3