Take me out Take me home Take me to reality

Vad allt känns så himla meningslöst i ens liv när man tar en titt utanför sin lilla godisbubbla. 
 
Jag vill ut, jag vill till den riktiga världen, bort från Sverige, bort från min bekväma vardag med min bekväma säng och mina rena kläder och allt man som dagligen har serverat. 

Jag vill ut i den riktiga världen och medföra någon nytta, införa någon mening med mitt liv. 
 


#1 - - Dinoh:

hej, jag gillar att du står upp för vem du är och din tro, men är det inte ibland orättvist mellan kvinnor och män? jag läste på en sida på internet där det står (enligt denna sidan) i koranen att män får slå kvinnor ifall dom inte lyder. hur tänker du om detta? tycker du att det är rätt eller fel? eller blir det automatiskt rätt för att det står i koranen? :/

Svar: Svarade på din fråga i ett inlägg då det blev ett längre svar :)
UnKnown

#2 - - anonym igen:

varför bär muslimska kvinnor slöja?

Svar: Svarade på din fråga i ett inlägg:
http://muslimtjejs.blogg.se/2015/may/qa-slojan.html
UnKnown