Some random

Hej och hejdå till seg uppdatering!
 
Så mycket som jag hatat min uppdatering de senaste dagarna men haft en hög med läxor bla redovisningar, inlämningar och prov så det blev för mycket och därför fick bloggen ligga åt sidan.
 
Idag blev jag klar med sista plugget men men självklart har jag en ny hög som väntar dock inte lika stor så jag ska återhämta mig lite de här dagarna av ledighet. Har tyvärr lyckats bli sjuk, jag har (allhamdulliah) ett bra immunförsvar utan att jag gjort något för det men två gånger om året så åker jag på en förkylning med halsont och värk i kroppen och trots att jag vet att det är inte så stort så är det för min kropp stort då den inte är van med sjukdom. 
 
Hade studentmösspåtagning idag och hade en riktig fin dag med vännerna och mot kvällen umgicks jag med min familj och spenderade tid med mina småtingar (aka mina småsyskon). Min lillasyster:
 
"N. jag älskar dig så mycket. Nu vi kan titta film, sen måla och sen leka massa och du behöver inte plugga mer nu. Förut pluggade du så mycket men nu du är klar eller hur" - sååå söt på fyra år!!! 
 
Ska gå göra en kopp te och kolla på det senaste avsnitte av The Originals nu, Godnatt och så hörs vi imon :) 
 
#1 - - anonym:

Vilken inriktning valde du allså typ kemi/biologi elr matte/fysik?:)

Svar: Menar du till universitet? ett par program med Biologi/medicin som fokus o lite kemi som tillkommer:)
UnKnown