Smizzz

En dag är aldrig komplett utan ett leende.

 

Ge livet själv en betydelse och känn själv efter tacksamhet i allt du gör och ser.

 

Höst-perioden brukar alltid vara en favorit, jag gillar värme och sommaren i sig men det har alltid funnits en jobbig känsla över sommaren: kläddilemman, värmen och klädskillnaden. Trots att denna sommar har varit en av de bästa genom alla åren så känns det alltid skönt när hösten kommer. Anledningen till varför denna sommar har varit en av de bästa är för att jag hittade en ”ny” stil som jag trivdes i och började själv forma utifrån hur jag känner. Jag slutade följa strömmen och valde min egen inspiration och till slut lärde jag mig själv hur jag skulle inspireras av min egen garderob.

 

Jag är nog väldigt udda i den här frågan men jag älskar regn, och inte bara att sitta inomhus med te och en film när det regnar utan promenera i regnet är något unnnnderbart att göra haha. Sen att bara kunna slänga på sig sin jacka/kappa och gå ut är också något skönt. Jag älskar stora tjocktröjor, halsdukar, handskar m.m. Så underbart att kunna gå i en tjocktröja hela dagen.

 

Men efter att ha rensat min garderob slängde jag många gamla slitna tjocktröjor så snart måste jag bege mig ut och leta höst/vinter kläder J

 

För många innebär höst en depp-period men höst är för mig en underbar mysig period, visst kommer jag sakna sommaren men det är därför allt kommer i sin tid, nu har sommaren varit och det är dags för lite höst och kyla! 

 

En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: 2013, Fashion with faith, Sverige, Sverige, autumn, fall, fall autumn, muslim, muslim, muslim blogg, muslim svensk blogg, muslimah, muslimblogg, muslimsk svensk blogg, muslimskblogg, muslimtjej, muslimtjejs, muslimtjejsblogg, smiz, smize, smizz, smizzz, svensk, svensk blogg, svensk muslim, sverige muslim, welcome autumn
#1 - - Ayaan Abdullahi:

Håller verkligen med dig! ❤❤
Haha, alla tycker jag är konstig för jag typ älskar höst men det är så cozy. XO

Svar: Eller hur hösten är för underbar! :)
Noor