SACO mässan - 2013

Idag har jag spenderat min dag i saco mässan, en väldigt lång och utmattande dag men väldigt informativ. Jag hade förberett hur jag skulle spendera mig dag där via deras hemsida där man kunde göra sitt egna personliga schema så det skulle vara enklare sen att hitta till de olika salarna och utan stress för valet av vilken seminarium man ska gå till. 

 

För mig var seminarium de hade väldigt lärorika, och jag upptäckte saker jag verkligen behövde. Ibland är det svårt att hitta all information som man behöver på nätet utan behöver lite direkt information från någon som är själv erfaren. 

 

Tycker det är väldigt viktigt att man väljer ens egna rätta val, för detta val kommer förmodlingen vara det viktigaste steget för oss till vuxenlivet. Det avgör hela vår framtid och det är viktigt att ta något som har betydelse för en. 

 

 

0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Muslim, Muslim blogg, Muslim tjej, become a better muslim, blogg Muslim, muslim, muslim blogg, muslinm, saco, saco mässa, saco mässa 2013, saco tävling, saco välja utbildning