Ego-boost

Nu tänker jag faktiskt ta denna stund och hålla mitt huvud extra högt! För min tro för min kamp och för min hijab!

Jag är mycket bättre än alla andra tjejer som springer runt i kort klänning, ett ton med smink och killar runt varje sida och kallar sig muslimer! För ja, jag är mycket bättre och förtjänar att erkänna detta för mig för varför ska jag leva i förnekelse när jag får kämpa varje dag 10000 gånger så mycket än alla dessa andra som enkelt kan slänga ur sig att de är muslimer.

Nej dessa är inte muslimer, det du födds som definierar inte vad du dör som. Guds största gåva för mig är att jag föddes muslim och min största gåva tillbaka är att ta vara på den och göra det bästa av det. Inte mitt bästa utan Det bästa, vilket är en stor skillnad. Vem som helst kan göra sitt egna bästa vilket kan leda till en total katastrof då man tex är okunnig i det ämnet men när man gör Det bästa som finns så strävar man efter perfektion och det är det vi bör sträva efter när vi utför ett arbete.

Se inte ner på andra men se upp för vad du är och hur långt du kommit.